נתניה

קואליציה ואופוזיציה, ימין ושמאל: התמיכה הנרחבת בפיירברג

I have 1157views
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, בטוחה שבעוד 7 ימים היא תנצח ותזכה לקדנציה נוספת • במטה שלה מציגים את התמיכה הרחבה שמקבלת: מגלנט, המפלגות החרדיות ועד אביגדור ליברמן

ביום שלישי ה-27.2 יערכו הבחירות לראשות עיריית נתניה. במטה שלה מציגים היום (שלישי) כיצד ראש העיר מרים פיירברג איכר זוכה לתמיכה מכל הקשת הפוליטית.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר אמר: "תושבי ותושבות נתניה היקרים, יש לפניכם בחירות מכריעות וחשובות למען העתיד שלכם. אני קורא לכם באופן אישי – הצביעו מרים פיירברג לראשות העיר, זו הבחירה הנכונה ביותר להצלחת העיר".

כמו כן, גם סיעת ש"ס בנתניה בראשות אורן גבאי, מועצת חכמי התורה ורבני ש״ס בעיר, הרב רפאל רובין, הרב יוסף חיים גבאי, הרב משה תורג׳מן, הודיעו על תמיכה בה. ״על פי הוראת מועצת חכמי תורה, אנו מחויבים להכרת הטוב. י״ח אדר א׳, כולנו מצביעים למרים פיירברג איכר לראשות העיר״.

שר הביטחון והאוצר לשעבר ח"כ אביגדור ליברמן אמר: "תושבי נתניה היקרים, ב-27 בפברואר אני קורא לכם לתמוך במרים פיירברג לקדנציה נוספת כראש העיר נתניה. בקדנציות הקודמות היא הפכה את העיר מקצה לקצה. היום נתניה היא אחת הערים המשגשגות והמצליחות ביותר. העשייה הזאת חייבת להימשך. תצביעו למרים פיירברג לראשות העיר".

שר הביטחון יואב גלנט אמר: "בבחירות העירוניות הצביעו עבור מרים. אנחנו מכירים שנים רבות, מאז שהייתה בתחילת כהונתה. מה שקורה בנתניה זה דוגמא ומופת לכל המדינה לאיך עיר צריכה להתנהל ולהתפתח. ראינו את נתניה לפני 20 שנה ואיפה היא נמצאת היום. עבור תושבי נתניה ועבור מדינת ישראל – תצביעו למרים לראשות העיר".

שר הכלכלה ניר ברקת אמר: ״כמי שניהל את העיר ירושלים, יש לי פרספקטיבה של מה זה ראש עיר טוב, ומרים היא ראש עיר מצוינת. מרים מנהלת את העיר ביד רמה, מתכננת אותה היטב, דואגת לפרטים הקטנים, שומרת על תושבי נתניה, מגייסת משאבים גדולים לעיר ויודעת להעמיד אותנו השרים במקום. אני מאחל לנתנייתים שמרים תמשיך להנהיג את העיר– ההצלחה של מרים זו ההצלחה של נתניה".

אלוף במיל' יפתח רון טל אמר: "אני מכיר את אשת הברזל מרים פיירברג איכר שנים רבות. היא מנהיגה בחסד עליון, שיודעת להפוך מה שנראה בלתי אפשרי – לאפשרי. היא פיתחה את העיר נתניה בצורה מדהימה, היא אשה של אנשים, רגישה ומנהיגה עם לב ענק. באמת אין מישהו שמתאים יותר ממרים להמשיך להיות ראש העיר נתניה, קודם כל ולפני הכל לטובת התושבים".

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס אמר: "אני מבקש מכם להגיע אל הקלפיות להצביע עבור מרים פיירברג לראשות העיר נתניה. בזכות מרים, נתניה שינתה את פניה לבלי היכר והפכה מעיר קטנה לעיר גדולה משגשגת, חזקה, עם בנייה אדירה, פיתוח ושגשוג, תשתיות מתקדמות ומערכת חינוך מצויינת".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה