בית שמש

גרינברג מבטיח: לא יהיו חברי מועצה ש'לא סופרים אותם'

I have 1304views
ראש העיר הנבחר בבית שמש, שמוליק גרינברג מסכם את הסיבוב השני בסיפוק ומבטיח אחדות עם כלל המגזרים ו"קדנציה פוריה ומלאת עשייה". גרינברג: "הציבור צריך להרגיש שהוא מקבל שירות נגיש מהעירייה. אבוי אם לא נקשיב לחברי מועצה, הם מייצגים ציבור ששלח אותם"
צילום: Yaakov Lederman/Flash90

"פרויקט לא צריך לקחת 5 שנים. הציבור צריך להרגיש שהוא מקבל שירות". ראש העיר הנבחר בבית שמש, שמוליק גרינברג, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית וסיכם את הסיבוב השני בסיפוק: "כולם מברכים על האחדות החרדית מקיר לקיר. עכשיו אנחנו עובדים גם על האחדות עם המגזרים האחרים. הולכים לקדנציה פוריה ומלאת עשייה".

גרינברג הוסיף: "הניהול צריך להיות מקצועי ונכון. פרויקט לא צריך לקחת 5 שנים. הציבור צריך להרגיש שהוא מקבל שירות נגיש מהעירייה. אם בקדנציה האחרונה חלק מחברי המועצה לא נספרו, אין כזה דבר. הם שלוחים של ציבור ששלח אותם ומדברים על צרכי הציבור שהם מייצגים. אבוי אם לא נקשיב להם".

בנושא ההקצאות, אמר ראש העיר הנכנס: "המטרה היא שלא יהיה מצב שלאנשים אין מקום תפילה ובעקבות זה מביאים קרוואן בלי היתרים. זה קרה כי לא היו הקצאות. איפה שבכל זאת יניחו בצורה לא מסודרת – תהיה אכיפה. יהיו הבנות בין הסיעות".

"אהיה ראש העיר של כולם", הבטיח לסיום.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה