כחודש לבחירות המקומיות, והקמפיינים באלעד יוצאים לדרך. אחרי מועמד ש"ס יהודה בוטבול, גם ראש העיר המכהן שמתמודד לקדנציה נוספת, ישראל פרוש, יצא אמש (מוצאי יום הכיפורים) לקמפיין הבחירות שלו. סיסמת הקמפיין היא "הכי טוב לאלעד", עם שלל שינויים כגון "הכי טוב להורים/למבוגרים" וכדומה.
פרוש הבטיח שלא יתחיל בקמפיין לפני תום הימים הנוראים, ואכן שלטי הקמפיין שלו נתלו ברחובות העיר אלעד רק בלילה האחרון, מוצאי יום כיפור.
במקביל לקמפיין של פרוש, ברק צברי שהעביר את תמיכתו לפרוש, יצא הלילה אף הוא בקמפיין משלו, כשהוא משתמש בסיסמת הבחירות הארצית של ש"ס: "ישראל צריך *ברק* חזק".
עושה רושם ששני הקמפיינים יוצאים מאותו בית יוצר: המודעות מודבקות בכל העיר יחד, זו לצד זו. ניתן לשים לב שהתמונה של פרוש ב-2 המודעות זהה לחלוטין. אם זה לא אותו בית יוצר, מן הסתם במטה פרוש יתבעו את צברי על השימוש בתמונת הקמפיין שלהם.
לפוסט הזה יש 6 תגובות
חבל על הכסף
במילא לא מאמינים לקישקושים במודעות
לפני הבחירות
הקירות מדברים לתושבים
ואחרי הבחירות
התושבים מדברים לקירות
זה כל הסיפור
חזקקקקקק
זה הכסף שלך בכל מקרה…
בושה וחרפה
אפס שירות לתושבים
ייתכן שגם ש"ס יכולה לתבוע את צברי על גניבת הסלוגן ביבי צריך אריה חזק
חחח