פתח תקווה

‏"שלכם, רמי גרינברג": הפוליטיקאי ששילמו עליו הכי הרבה כסף לקידום במלחמה • צפו

I have 399views
ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, ממוקם כפוליטיקאי שהוציאו עליו הכי הרבה כסף מאז תחילת המלחמה, לצורך קידום עצמי ברשת החברתית • מטעם העירייה נמסר: "גרינברג לא מעורב בקבלת ההחלטות בנושא, והקידום הוא בניגוד לרשויות אחרות שרוכשות כתבות תדמית"

ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג, ועיריית פתח תקווה עצמה – הם הפוליטיקאי והגוף הציבורי שהוציאו הכי הרבה כסף מאז תחילת המלחמה, על קידום ממומן ברחבי הרשתות החברתיות. כך עולה הבוקר (ראשון) מנתונים רשמיים שפרסמו בעלות הרשת. במענה לפניית 'קול חי' התקבלה תגובה מטעם עיריית פתח תקווה, לפיה ראש העיר גרינברג לא מעורב בעצמו בהחלטה להשקיע את הכספים בקידום הממומן.

מהנתונים הרשמיים שפורסמו הבוקר עולה כי גרינברג והעירייה השקיעו קרוב ל-250 אלף שקלים בקידום הממומן בשלושת החודשים האחרונים, כשמלפניהם ברשימה נמצאים רק ארגונים שמפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. לשם השוואה, הפוליטיקאי שמגיע אחרי גרינברג הוא שר האוצר בצלאל סמוטריץ' – פוליטיקאי בכיר בהרבה, שגם את הכסף לקידום הממומן הקדיש סמוטריץ' לקמפיין ארצי בעד משפחות המילואימניקים.

מדוברות העירייה נמסר במענה לפניית 'קול חי': "עיריית פתח תקוה מנגישה מידע שימושי לציבור על השירותים העירוניים השונים, האירועים העירוניים וזאת בכלל האמצעים הדיגיטליים המנוהלים על ידי צוות לשכת דובר העירייה, ובכלל זה העמוד הציבורי של ראש העיר – בדומה לנעשה בכל הרשויות האחרות. התקציב שצויין אינו מיועד לקידום העמוד או לקידומו של ראש הרשות אלא לקידום פרסומים ייעודיים במגוון תחומים לציבור תושבי העיר: פיתוח תשתיות, חידוש מבנים וגינות, מידע על מגוון רחב של אירועים, על החלטות במגוון של תחומים ועוד".

"בנוסף, בשונה מאישי ציבור אחרים, העירייה אינה רוכשת כתבות תדמית וכן אינה משתמשת במניפולציות שיאפשרו להציג עלות פרסום שגויה ואף אינה מסתייעת בגורמי חוץ להפקת התכנים וניהול העמודים כפי שעושים מרבית הרשויות ובעלויות גבוהות מאד. חשוב לציין כי ראש העיר אינו מעורב באופן בו מקודמים או לא מקודמים פרסומים, כמה כסף מוקצה ואם בכלל. מי שאמון על ההחלטות האלו הינו דובר העירייה וצוות המחלקה לשירותים דיגטליים. הכל נעשה על פי עבודת פילוח ונתונים ולפי אופי הקמפיין ואוכלוסיית היעד וכן ייעדי החשיפה הנדרשים על מנת להשיג את היעדים", נמסר לסיום.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה