טבריה

‏יוסי בן דוד פורש, יוסי נבעה מרוויח: הקרב על רה"ע טבריה מצטמצם

I have 495views
יוסי בן דוד, מועמד הליכוד לראשות העיר טבריה, הודיע שהחליט לפרוש מהמירוץ: "המלחמה שינתה את המדינה וגם אותי" • יוסי נבעה, המועמד שמרוויח מהפרישה, הגיב: "המציאות מראה שהבחירות הם ביני לבין רון קובי, בין עשייה לשיתוק נוסף"
משמאל לימין: בן דוד, נבעה וקובי. צילום: פרטי/פלאש 90

מועמד הליכוד לראשות העיר טבריה, יוסי בן דוד, הודיע הערב (ראשון) כי החליט לפרוש מהמירוץ בצורה חלקית. בן דוד לא יתמודד על ראשות העיר, אך כן ירוץ במסגרת רשימת הליכוד למועצת עיריית טבריה. המרוויח הגדול מהפרישה הוא יוסי נבעה, שזוכה לתמיכת המפלגות החרדיות ומפלגות הימין בטבריה – וכעת בסיס התמיכה שלו יגדל, בקרב שיקיים בעוד שבועיים מול רון קובי.

בן דוד מסר בהודעת הפרישה, כי "עד ה-6.10 התמודדנו לראשות העיר במח"ל אבל המלחמה שינתה את המדינה וגם אותי. אחרי ארבעה חודשים היום הדעה אומרת שהעדיפות היא לשיקום הדרום והצפון ומתוך האחריות הזאת והיו גם דילמות. היו דעות שאמרו שאני צריך לעזוב הכל ולהמשיך בעיסוקיי ואני מרגיש אחריות גדולה".

"ההחלטה שהתקבלה ומתוך אחריות שאני לא רואה פחיתות כבוד להתמודד למועצה, אני מסיר את המועמדות שלי וארוץ למועצה בלבד כדי להכניס כמה שיותר נציגים למועצה. אני מוכן להקריב כדי שתהיה אחדות", הוסיף בן דוד. יוסי נבעה, שכאמור ירוויח פוליטית מהפרישה, הגיב לכך בשמחה: "אני חושב שזאת החלטה נכונה. סביר להניח שנדבר, אנחנו צריכים להסתכל 5 שנים קדימה ובישורת האחרונה המציאות מראה שהבחירות הם ביני לבין רון קובי, בין עשייה לשיתוק נוסף".

עוד אמר נבעה, כי "זאת ההזדמנות הטובה ביותר להניע את העיר והאחדות בעיר חשובה מאוד ולכן אין שום סיבה לפצל קולות. אין לי ספק שגם עם יוסי נוכל לעשות דברים טובים. אני קורא לאביב יצחק ודודיק שטרית להסיר מועמדות וללכת לאיחוד". במפלגות החרדיות ינסו גם הם להגדיל את התמיכה בנבעה, והכול במטרה למנוע מרון קובי לזכות בקדנציה נוספת כראש העיר – אחרי שהודח מהתפקיד בהליך דרמטי במשרד הפנים ובג"צ.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה