טבריה

הגר"ד קוק הכריע: המפלגה החדשה שהקים תהיה חלק מ"רשימה מאוחדת"

I have 165views
בביתו של הגר"ד קוק מעדכנים כי הרב הכריע שהמפלגה החדשה שהקים בטבריה, תרוץ לבסוף כחלק מרשימה מאוחדת של כלל המגזרים בעיר • "בימים אלו נעשים מאמצים אדירים לאחדות בין כלל המגזרים בעיר", מסרו בביתו של הרב
הרב קוק. צילום: פלאש 90

מאז פסילתו של בועז משה מהתמודדות לראשות העיר טבריה, מועמד שקודם על ידי ש"ס וח"כ אריה דרעי באמצעות חוק ייחודי, המפלגות החרדיות נמצאות ב'בלבול' ועדיין לא החליטו כיצד יפעלו כאשר לוח הזמנים הולך ומצטמצם כאשר כבר בשבוע הבא ייאלצו להגיש את הרשימות לקראת הבחירות המקומיות. הצהריים (שני) עדכנו בביתו של מרן הגאון הרב דב קוק, כי על אף שהקים מפלגה חדשה בעיר – לבסוף היא תשתלב באחת המפלגות הקיימות.

"חברים יקרים בימים אלו נעשים מאמצים אדירים לאחדות בין כלל המגזרים בעיר. וזהו רצונו של מו"ר הרב דב קוק שליט"א", מסרו היום מביתו של הרב. "האחדות המיוחלת תלויה בהרבה גורמים. בכל מקרה מפלגתו של הרב שתייצג את כלל המגזרים בעירנו דתיים, חילונים, חרדים ובני תורה, ככל הנראה תהיה חלק מרשימה מאוחדת", הוסיפו.

לדבריהם: "כך או אחרת שם המפלגה "מאמינים בטבריה" בא לבטא את הקשר העמוק שיש לכל אחד ואחד מאיתנו עם הבורא ויחד עם זאת לעיר הכול כך מיוחדת טבריה. ואנו כמי שאוהבים את הרב ומכירים לו טובה על כך שבמשך כל השנה מבקשים את ברכתו ודורשים את עצתו".

"אנו שסומכים על דעת תורה והשקפתו הטהורה, סומכים ובטוחים שנזכה להוציא לפועל את רצונו ולקדש שם שמים. אנו מתכוננים כעת למערכה החשובה שלפנינו. ועלינו לזכור תמיד כי עיקר כוחנו כרגע ובכל זמן הוא בתפילה, ובעזרת ה' בימים הקרובים התמונה תלך ותתבהר. בסימן 'לעשות רצון צדיק'", הוסיפו לסיום.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה