רחובות

ג' תישאר מאחור? ש"ס ללא ממתינה ופתחה רשמית את מטה הבחירות

I have 238views
ש"ס לא ממתינה לדגל התורה, ופותחת רשמית את מטה הבחירות שלה בזמן שבין שתי המפלגות עדיין מתנהל משא ומתן על ריצה משותפת תחת השם 'שס"ג' • השר מרגי, שגיבש את הרשימה החדשה: "הציבור הספרדי הולך וגדל ועימו גם הצרכים שלנו"
פתיחת מטה הבחירות של ש"ס ברחובות. באדיבות המצלם

פחות משבועיים להגשת הרשימות, וברחובות המפלגות החרדיות עדיין לא החליטו האם לרוץ ביחד. הערב (רביעי) פתחה ש"ס רשמית את מטה הבחירות שלה, בהשתתפות השר יעקב מרגי שמונה על ידי המפלגה כאחראי על התחום המוניציפלי בכל ערי הדרום, כאשר עד כה לא ברור האם לבסוף דגל התורה תצטרף אליהם ולמעשה תהיה רשימת שס"ג או שכל אחת מהמפלגות החרדיות ירוצו לבד. בש"ס אומרים הערב כי יש משא ומתן מול דגל התורה, על ריצה משותפת.

"הבחירות המוניציפליות ברחובות – בהשתתפות השר מרגי ורבני העיר נפתח מטה הבחירות של ש"ס", מסרו הערב בש"ס. הערב התקיים כאמור כנס פתיחת מטה הבחירות של תנועת ש"ס בהשתתפות השר יעקב מרגי, יו"ר ש"ס בעיר אלדד גדסי, יו"ר ש"ס לשעבר אבנר אקוע, רבני שכונות, רבני קהילות, ראשי כוללים, מנהלי מוסדות, גבאי בתי כנסת, מנהלי אזורים ופעילים מרכזיים.



פתיחת מטה הבחירות של ש"ס ברחובות. באדיבות המצלם

מדובר למעשה ברשימה חדשה שגובשה לקראת הבחירות הנוכחיות, כולל שמות חדשים כדי למקסם קולות ולמשוך את המצביעים הצעירים למפלגה. בכינוס יצאה קריאת הרבנים הספרדים בעיר, כי "על כל אחד ואחד לפעול ולהירתם בכל הכוח להצלחת המערכה ולהגדלת כוח התנועה, כל פתק בקלפי לש"ס, זה פתק להגדלת כוח התורה והצביון התורני של העיר".

השר מרגי, שנכח בפתיחת מטה הבחירות ועבד בחודשים האחרונים על גיבוש הרשימה ברחובות, אמר באירוע: "גיבשנו רשימה חזקה עם נציגים נמרצים ומוכשרים. העיר רחובות הולכת ומתפתחת וב"ה הציבור הספרדי שלנו הולך וגדל ועימו מגיעים גם צרכי הציבור שלנו. אנו צריכים לפעול בכל הכוח להביא תוצאה טובה שיהיה לש"ס כוח גדול במועצת העיר כדי שנוכל לפעול להביא הישגים עבור הציבור שלנו".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה