מגישי 'מהדורת הבוקר' פתחו את התוכנית בהתייחסות לקמפיינים ותעמולת הבחירות. דוד חכם: "האזעקות בצפון מסמנות את הניצחון שלנו שלמרות המלחמה אנחנו יוצאים לבחירות כרגיל. עד כה טרם נתקלתי בספרדי אחד שיצביע אחרת מהוראת רבותיו. כנ"ל גם החסידים והליטאים. כלומר, על מה כל הרפש? אני שואל את מנהלי הקמפיינים, בשביל מה? אתם חושבים שתצליחו לשנות דעה של מישהו?"
בצלאל קאהן: "האינטרס העליון של כל המפלגות היא לייצר כמה שיותר אחוזי הצבעה וכל הקמפיין הזה מוציא אנשים להצביע. שנית – יש הרבה מתלבטים שהקמפיינים משכנעים אותם".
חכם: "להערכתי – 95 אחוז מהמאזינים יודעים בדיוק למי הם יצביעו. לא משנה מה נאמר כאן". קאהן: "נכון מאוד, כל הקמפיין זה בשביל ה-5 אחוז שמתלבטים".
האזינו