בני ברק

‏שעות דרמטיות: בוסו יפרוש מהמירוץ? התשובה לביהמ"ש וההכחשה • צפו

I have 320views
השר בוסו צריך להשיב הבוקר לבית המשפט האם הוא מחליט לפרוש מהמירוץ על ראשות העיר בני ברק, או להמשיך ולהוכיח כי לא נכונות הטענות נגדו שהוא ממשיך להתגורר בפתח תקווה • בוסו עצמו הכחיש בכנס בחירות: "אשמח לקבל תמיכתם לראשות העיר"
בוסו בכנס הבחירות אמש, "אשמח לקבל תמיכתם לראשות העיר". צילום: יהודה גליקמן

שעות דרמטיות בבני ברק: הבוקר (רביעי) עד השעה 11:00, שר הבריאות אוריאל בוסו צריך להחזיר תשובה לבית המשפט המחוזי האם הוא פורש או נשאר במירוץ לראשות העיר בני ברק. את התשובה צריך בוסו להעביר לשופטים, עקב עתירות שהוגשו נגדו לפיו הוא אמנם מתמודד לראשות העיר בני ברק – אך בפועל ממשיך להתגורר בעיר הסמוכה, פתח תקווה, מה שמהווה הפרת החוק.

בתשובתו יחליט בוסו האם הוא פורש מהמירוץ לראשות העיר בני ברק, או שממשיך ומחליט להיאבק משפטית נגד העתירות. אם יחליט להמשיך, בוסו למעשה יגיע לדיון ביום חמישי בשעה 11:00 בביהמ"ש בתל אביב – שם יעלה על דוכן העדים. פרשננו הפוליטי, איתי גדסי, מציין כי "להערכתי, וכצפוי, בוסו יודיע על פרישה".

כזכור, גדסי חשף כי מדובר במהלך מתוכנן של ש"ס שסגרה על דיל עם חסידות גור בעיר בית שמש. בעקבות הדיל הזה, לפיו גור תומכת במועמד ש"ס משה אבוטבול, ש"ס לא תתמודד מול חנוך זייברט, חסיד גור, על ראשות העיר בני ברק. אלא שבשביל לעשות זאת, בש"ס החליטו ללכת בדרך עקיפה לפיה יוגשו עתירות משפטיות ש'ייאלצו' את בוסו להסיר את מועמדותו.

בוסו עצמו, בכנס בחירות אמש בבני ברק, הגיב לדיווחים על פרישה צפויה: "תנועת שס תהיה מאוד מאוד גדולה במועצה הבאה 8-9-10 מנדטים, זה אפשרי. אשמח לקבל תמיכה של כולם גם לראשות". בוסו הוסיף כי "מפריע לי שבמקומות אחרים אומרים שצריך להצביע א' או ב' כדי לשמור על צביון העיר. תנועת ש"ס מלאה בני תורה".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה