בית שמש

שמואל גרינברג בנאום ניצחון: "דרעי, בוא נפעל במשותף"

I have 3406views
המועמד לראשות העיר, בית שמש שמואל גרינברג בנאום ניצחון מאחד: "היה ברור שאנחנו הקבוצה הגדולה והמשמעותית. גם היה ברור שמרגע שכוח הציבור פוצל, שיש סיכוי גבוה לסיבוב שני. הפיצול החרדי נכפה עלינו, ולא בגלל מחלוקת על ניהול העיר, לא בגלל דעות או צרכים של תושבי בית שמש. בהמשך לקמפיין 'ראש עיר של כולם' אמר המועמד לראשות העיר, שמואל גרינברג: "את בית שמש צריך לנהל מתוך ידיעה ברורה שהיא מגוונת"

אחרי שהתברר כי זכה בלמעלה מ-35% מהקולות בעיר, ופתח פער משמעותי על המתחרים, ועל פי המסתמן ימשיך לסיבוב שני מול עליזה בלוך. המועמד לראשות העיר, בית שמש שמואל גרינברג בנאום ניצחון מאחד: "היה ברור שאנחנו הקבוצה הגדולה והמשמעותית. גם היה ברור שמרגע שכוח הציבור פוצל,שיש סיכוי גבוה לסיבוב שני. הפיצול החרדי נכפה עלינו, ולא בגלל מחלוקת על ניהול העיר, לא בגלל דעות או צרכים של תושבי בית שמש.

בהמשך לקמפיין 'ראש עיר של כולם' אמר המועמד לראשות העיר, שמואל גרינברג: "את בית שמש צריך לנהל מתוך ידיעה ברורה שהיא מגוונת ויש בה ציבורים שונים וקהילות לרוב. גם בתוך הציבור החרדי, וגם בציבור הכללי. אסור לוותר על אף תושב, וחובה לדאוג לכל צרכי הקהילות השונות. כך אני מאמין, וכך גם קיבלתי הוראות ברורות מגדולי ישראל".

המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג קורא ליו"ר ש"ס הרב אריה דרעי: "בוא נוציא את בית שמש מחשבונות ארציים. בוא נפעל במשותף למען העיר הזאת ותושביה היקרים. אני מזמין אותך לשותפות אמיתית והוגנת, בוחרי ש"ס ראויים שנציגיהם יהיו שותפים מלאים לניהול העיר".

המועמד לראשות העיר בית שמש, שמואל גרינברג לפעילים: "הבחירות נדחו פעמיים, בגלל המלחמה ושעת החירום שאנחנו נמצאים בה. זה הזמן לזכור את אלו שנלחמים, את הפצועים שנלחמים על בריאותם, את אלו שבשבילם הזמן עצר מלכת ואינם יכולים לבחור. בתפילה לבורא עולם, שעם ישראל יזכה בניצחון על אויביו, שהפצועים יחלימו והחטופים יחזרו לשלום לביתם.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה