כללי

צפי לדרמות בימים הקרובים; ליאון בסכנה?

I have 496views
אחרי המכתבים הדרמטיים של מרנן הגר"ד לנדו והגרמ"צ ברגמן, הדרמות לא צפויות להסתיים כאן - כאשר בימים הקרובים נראה התפתחויות מפתיעות נוספות מאחר ויום חמישי הבא הוא התאריך האחרון להגשת הרשימות בבחירות לרשויות המקומיות
ליאון. צילום: פלאש 90

ברקע המכתבים מצד מרנן הגר"ד לנדו והגרמ"צ ברגמן בעניין ההסכם של דגל התורה וש"ס בעיר אלעד, אנחנו נכנסים לישורת האחרונה שלפני הגשת הרשימות. השבוע האחרון היה סוער במיוחד בעניין הבחירות לרשויות המקומיות, שהולכות ומתקרבות, אך כל זה לא הסתיים. צפו לדרמות ביממות הקרובות.

רצף האירועים האחרונים בין הסיעות החרדיות, בפרט בערים אלעד ובית שמש, יכול לגרור שבירת כלים כללית. במקרה כזה סביר להניח שגם מי שמקומו היה מובטח, ראש עיריית ירושלים משה ליאון שנהנה לכאורה מתמיכת כלל המפלגות החרדיות, יתחיל להרגיש את הכיסא רועד.

צריך לזכור שעד כה בש"ס טרם הגיבו בצורה רשמית לאירועים. אך אחרי מכתבו של הגרמ"צ ברגמן ש"דרך התורה היא לקיים הסכמים", בהחלט המטוטלת נעה לכיוונו של מועמד ש"ס יהודה בוטבול לראשות העיר אלעד. עם זאת יש לציין כי מוקדם עדיין להעריך כיצד יסתיים הקרב אשר צפוי להיות קשוח עד הרגע האחרון.

אחרי הדרמות בבית שמש ואלעד, הן צפויות להגיע גם לבירת התורה והחסידות – בני ברק. ניתן להעריך שדגל התורה תצופף שורות ותזדרז לחתום עם חנוך זייברט על הסרת הוטו. זייברט כידוע הוא מועמד אגודת ישראל לראשות העיר בני ברק.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה