תל אביב

‏סקר: רון חולדאי יזכה בקדנציה שישית ברציפות, ופותח פער מול ברביבאי

I have 712views
סקר חדש קובע כי רון חולדאי מגדיל את הפער מול אורנה ברביבאי, בקרב על ראשות העיר תל אביב, והוא צפוי לזכות בקדנציה שישית ברציפות • עם זאת, שיעור גבוה מתושבי העיר טרם החליטו כיצד ולמי להצביע
צילום: פלאש 90

המגמה בערים הגדולות בישראל (למעט חיפה), לפיה ראשי הערים המכהנים יזכו שוב בקדנציה בראשות העיר, ממשיכה גם בעיר תל אביב. לפי סקר 'מעריב', רון חולדאי יזכה בקדנציה השישית ברציפות שלו כראש העיר. 36% מהתושבים אומרים שיתמכו בחולדאי, לעומת השרה לשעבר אורנה ברביבאי שתזכה ל-31% מקולות תושבי העיר תל אביב.

שיעור גבוה של התושבים בעיר – 28% – טרם החליטו למי יצביעו. יובל צלנר יקבל 5% לפי הסקר ואמיר בדראן 1%. חולדאי למעשה רושם עלייה בתוצאות לטובתו, ובפער שהוא פותח מול אורנה ברביבאי, כאשר בניתוח מעמיק של תוצאות הסקר, בקרב בעלי הדעה מוביל חולדאי עם 49% מול 42% לברביבאי. לעומת סקר מעריב שנערך בחודש ספטמבר 2023, אז קיבל חולדאי 29% מהקולות וברביבאי קיבלה 20% מהקולות.

הסקר נערך על ידי "לזר מחקרים" בראשות ד"ר מנחם לזר בשיתוף Panel4All וענו עליו 450 משיבים, גברים ונשים כאחד, המהווים מדגם מייצג של תושבי תל אביב-יפו מגיל 17 ומעלה. על פי הנתונים שפורסמו, טעות הדגימה המרבית בסקר זה היא 4.6%.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה