מיכאלי תפצה בכסף מכיסה הפרטי: "החליטה בבחירות המקומיות ללא סמכות"

I have 285views
מירב מיכאלי, יו"ר 'העבודה', קיבלה החלטות במספר ערים לקראת הבחירות המקומיות - כאשר לפי בית הדין של המפלגה זה "בחוסר סמכות חמור ביותר" • כך מיכאלי צפויה לשלם כסף מכיסה הפרטי
אילוסטרציה. צילום: פלאש 90

יושבת ראש מפלגת העבודה, חברת הכנסת מירב מיכאלי, ספגה ביקורת חריפה מתוך מפלגתה שלה לא רק בעקבות מהלכיה בפוליטיקה הארצית – אלא גם עקב הבחירות המוניציפליות. הבוקר (רביעי) דווח ב'גלצ' כי מיכאלי חברה לרשימות בבחירות המקומיות, שכלל לא מקובלות על שאר חבריה למפלגת העבודה שגם כך לא מגיעה עם כוח רב לבחירות שיתקיימו בעוד פחות משבועיים.

לפי הדיווח, מיכאלי הקימה ועדה מוניציפלית מיוזמתה, חילקה את הכספים והתמיכות "למי שנראה לה", ושכחה שיש ועידה ומנגנון ודמוקרטיה. בין היתר, מועמדים בבת ים הגישו נגדה עתירה למוסד של התנועה לאחר שתמכה במועמדת של 'מרצ', והעתירה התקבלה בשתי ערכאות. כרגע בגלל שרק בבת ים הגישו עתירה – רק שם יש משמעות פרקטית אבל הזעם במפלגת העבודה על מיכאלי הוא בעוד רשימת ערים בהן קיבלה החלטה לבדה.

בית הדין של מפלגת העבודה יצא בחריפות נגד מרב מיכאלי וכתב: "קיבלה החלטות על תמיכה במועמדים לרשויות המקומיות בחוסר סמכות חמור ביותר! ההחלטות הסותרות את הוראות החוקה חסרות תוקף ומבוטלות". בעיר בת ים גם עשויים לדרוש ממנה לשלם מכיסה הפרטי את כספי המפלגה שחילקה ללא סמכות לנציגת מרצ בעיר.

ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: "המפלגה מכבדת את המוסדות הדמוקרטיים שלה. המפלגה תתמוך אך ורק ברשימות ליברליות שמקדמות את ערכי המפלגה. ההפיכה המשטרי הוכיחה את תפקידן של הרשויות המקומיות בשמירה על הדמוקרטיה ומפלגת העבודה לא תתפשר על ערכיה בשום עיר – גם לא בבת ים".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה