עפולה

מזעזע: מועמד הליכוד הסית – החרדים גורמים ל"אשפה ברחוב" • צפו

I have 186views
סרטון הסתה מזעזע שפרסם מועמד הליכוד לראשות העיר עפולה, שלמה מליחי, "מתריע" בפני התושבים על המשך "ניפוח האוכלוסייה החרדית בעיר", כך שיהיה "אשפה ברחובות ותשתיות הרוסות" • דגל התורה, כזכור, ממשיכה לתמוך בראש העיר הנוכחי
סרטון ה"מצע" המסית של מליחי, מועמד הליכוד לראשות העיר עפולה

הסתה פרועה ומזעזעת: המועמד מטעם מפלגת 'הליכוד' לראשות העיר עפולה, שלמה מליחי, צונח בסקרים וצפוי להפסיד ברוב גדול למועמד המוביל, ראש העיר הנוכחי אבי אלקבץ שמתמודד לקדנציה נוספת. בעקבות כך, נראה כי בצר לו מליחי פונה לאפיקים המוכרים למרבה הצער – הסתה מחרידה כנגד הציבור החרדי. בסרטון בחירות חדש שפרסם, ביחד עם ה"מצע" שלו לעפולה, מליחי לא בחל בשיסוי תומכיו בתושבים החרדים.

"עפולה נמצאת בצומת דרכים", פותח הקריין בסרטון ההסתה של מליחי כנגד החרדים. "אם היא תמשיך בדרך בה היא צועדת, בדרך של העדפה מתקנת המושכת לכאן קהילות חדשות (חרדיות. מ.ה) ונתמכות מבחירה, אם היא תמשיך לשנות את המרקם החברתי שקיים בעיר מעל ל-70 שנה – רק כדי להביא לכאן מצביעים אוטומטיים לטובת מועמד אחד – בקצב הזה עפולה תהפוך תוך שנים בודדות לטבריה".


ה"מצע" המסית של מליחי, מועמד הליכוד לראשות העיר עפולה

ברקע דברי הקריין מופיעות לאורך הסרטון שלל גרפיקות, תמונות מודגשות של צעירים חרדים ושלל גרפים מבחילים ומסיתים כנגד ציבור שומרי התורה והמצוות. אחד הגרפים בסרטון ההסתה עורך השוואה בין כמות החרדים שמתגוררים כיום בטבריה, שלטענת מליחי "התחרדה", לכמות החרדים שמתגוררים בעפולה.

בשלב זה ההסתה עולה שלב: "האשפה ברחוב, התשתיות ההרוסות, התושבים שבורחים, התעסוקה שקורסת – בעוד חמש שנים אתם עלולים לקום ולגלות שזו לא טבריה". כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו לראשונה כי ח"כ משה גפני הגיע לביקור מיוחד בעפולה – שם הכריז על המשך תמיכת דגל התורה והקהילות החרדיות באבי אלקבץ. ב"מצע" שפרסם משסה מליחי את תומכיו כנגד אלקבץ: "ניפח את האוכלוסייה החרדית בתוך 5 שנים ב-15%".

//עוד כתבות

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. קובי

    בושה בושה בושה

  2. שלמה זלמן

    לא הבנתי מה מזעזע ומה מסית ?
    הרבה חרדים (לא כולם ,אבל לפחות חציים )
    מתייחסים ללימוד התורה כעיקר בחיים וכל השאר לא משנה . כך שהם לא רואים ערך בנראות יפה לסביבה . מה לעשות שזו המציאות שאני כמי שגדל כחרדי ועדיין חי בין חרדים , רואה אותה יום יום ? ?
    המודעות החרדית לסביבה היא דבר שלא מעניין אותם . כי זה לא תורה . טזה באמת דבר מזעזע

כתיבת תגובה