חיפה

"מגיע לנו יותר": המסר הפומבי של קמפיין אגודת ישראל נגד רה"ע, והמוטו הסמוי

I have 63views
ביחד עם הנציג החדש ברשימה, אברימי שטרן, אגודת ישראל יוצאת בקמפיין הבחירות למועצת העיר • הסיסמה - "מגיע לנו יותר", המוטו - נגד ראש העיר הנוכחית עינת קליש-רותם, - הסיסמה הסמויה - כנגד נציג דגל התורה ש"לא דאג לקהילות החסידיות"
הקמפיין של אגודת ישראל עם הנציג החדש, אברימי שטרן

אחרי שהמפלגות החרדיות בחיפה סיכמו על ריצה נפרדת אך "בצורה מאוחדת", אגודת ישראל בעיר החלה אמש (מוצאי שבת) את הקמפיין שלה בצורה רשמית. הקמפיין החסידי בחיפה הושק תחת הסיסמה "מגיע לנו יותר", בטענה סמויה כי נציגי דגל התורה דאגו יותר לקהילות הליטאיות ופחות לקהילות החסידיות בעיר.

באגודת ישראל מסבירים בנוסף, כי "המוטו של הסלוגן, המיטיב לבטא את תחושת השליחות שבקרב הציבור הוא: לאחר קדנציה יבשה תחת ראש העיר הנוכחית, עינת קליש-רותם, במהלכה כל הישג עבור הציבור החסידי הגיע רק באמצעות עבודה מאומצת ומייגעת של הנציג היוצא בליטנטל". הנציג החדש כיום הוא אברימי שטרן, מה שלטענת המפלגה מבטיח "הבאת קולות צעירים".

עוד בהודעת המפלגה על פתיחת הקמפיין: "רוח רעננה מנשבת בחוצותיה של חיפה החרדית. המוטו של הסלוגן, המיטיב לבטא את תחושת השליחות שבקרב הציבור הוא: לאחר קדנציה יבשה תחת ראש העיר הנוכחית, במהלכה כל הישג עבור הציבור החסידי הגיע רק באמצעות עבודה מאומצת ומייגעת של הנציג היוצא, הגיע הזמן להתלכד יחדיו ולהיכנס עם כוח משמעותי למועצת העיר. מגיע לנו יותר".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה