תל אביב

"כשהטרללת משמאל גוברת": ש"ס יוצאת לקמפיין כמפלגה הימנית הגדולה בעיר

I have 103views
אחרי שקיבלה עם 2 מנדטים את תפקיד סגן ראש העיר, ש"ס יוצאת לקמפיין בתל אביב תחת הסיסמה "נותנים את הנשמה" • לדבריהם: "אנחנו עומדים בראש החץ למאבק ועצירה של יוזמות הרסניות לעיר, בנושאים הקשורים בנשמה היהודית"
זבולון עם חבר מועצת חכמי התורה, מרן הגר"מ מאיה. באדיבות המצלם

בצל הקרב בתוך מחנה המרכז-שמאל על ראשות העיר, בין רון חולדאי לאורנה ברביבאי, המפלגות החרדיות והדתיות בתל אביב נערכות לבחירות למועצת העיר. אמש (מוצאי שבת) פתחה מפלגת ש"ס בראשות סגן ראש העיר אלחנן זבולון את הקמפיין, תחת הסיסמה "נותנים את הנשמה". במערכת הבחירות המוניציפלית האחרונה קיבלה ש"ס 2 מנדטים, במפלגה מבטיחים לשמר את ההישג שהביא אותם לסגנות ראש העיר.

"זכינו בחמש השנים האחרונות לקיים ולהוציא אל הפועל עשייה בלתי פוסקת בתקציבים גדולים בשלל התחומים בעיר: תרבות ופנאי, חינוך, קהילה, רווחה, תכנון ובנייה ועוד ועוד", נכתב בהודעת המפלגה על פתיחת הקמפיין בתל אביב. "תנועת ש"ס מובילה במועצת העיר בקול ברור ולא מתפשר, את ערכי המסורת ושמירת הזהות היהודית בעיר, כפי שידוע לכם ובטח ראיתם", נכתב בנוסף.


מודעות הקמפיין של ש"ס

עוד נכתב: "בשנים האחרונות, כאשר הטרללת משמאל גוברת, והחברים במועצה הולכים ומקצינים בעמדותיהם, תנועת ש"ס כמפלגת הימין הגדולה ביותר במועצה עומדת בראש החץ למאבק ועצירה של יוזמות הרסניות לעיר, הן בנושאים הקשורים בחיים ובנשמה היהודית של תל אביב יפו, והן בנושאים מוניציפאליים החשובים ביותר לחיים בשכונות העיר".

"כעת, הכוח חוזר לידיים שלכם. אנחנו צריכים אתכם איתנו במאבק החשוב הזה. כי לתל אביב יש נשמה יהודית. ובעזרתכם, ניתן את הנשמה לתל אביב יפו בעוצמה ובנחישות, עוד 5 שנים", הוסיפו לסיום. בש"ס צפויים לתמוך בחולדאי, כמועמד המועדף עליהם לראשות העיר השנייה בגודלה בישראל.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה