אלעד

יעקב אשר במתקפה על ש"ס ואגודה: "אנחנו לא פועלים על פי נקמות"

I have 414views
ח"כ יעקב אשר במהדורה המרכזית: "אנחנו לא בונים את ההחלטות שלנו על פי נקמות. אם יש החלטות שנראות למישהו בניגוד להסכמים, גם הן נעשו על ידי גדולי הדור. שמו מועמד מצוין בבני ברק - בוסו, בסוף מתברר שכל זה היה מהלך כדי לצבוט במקום אחר. אנחנו לא עובדים במהלכים של צביטות"
יעקב אשר. צילום: פלאש 90

ח"כ יעקב אשר, שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה לנושא הבחירות באלעד ולטענה על הפרת ההסכם על ידי דגל: "הרב לנדו הביע את דעתו בעניין הזה, אנחנו פועלים על פי הנחיות ברורות. אם יש החלטות שנראות למישהו בניגוד להסכמים, גם הן נעשו על ידי גדולי הדור. אנחנו פועלים על פי הנחיות ברורות. לא יכול שאתה תפסול אדם כמו יצחק רייך בגלל שחברי הכנסת של דגל מקבלים הוראות מגדולי ישראל. זו שיטה שלא מקובלת".

"אנחנו לא בונים את ההחלטות שלנו על פי נקמות", עקץ אשר. וביחס לווטו שהוטל בתחילה על זייברט? "לא יכול להיות מועמד שלא מקובל. היו טענות קשות מצד ציבורים. לא קשרנו את זה לדברים אחרים, לא התנינו את הסרת הווטו במקומות אחרים. הכל היה על פי הנחיה ברורה של גדולי התורה".

"בבית שמש, אנחנו שמנו מועמד עוד בימים שהציעו לנו כל מיני דילים. לא הייתה מילה נגד יכולותיו או התאמתו. אין מילה של ביקורת על יצחק רייך ברכסים. האמירה הזו שנשלם מחיר בגלל שאנחנו שומעים לדעת גדולי ישראל, היא בלתי מתקבלת".

עוד הוסיף אשר: "שמו מועמד מצוין בבני ברק בוסו, בסוף מתברר שכל זה היה מהלך כדי לצבוט במקום אחר. אנחנו לא עובדים במהלכים של צביטות. זה ההבדל. פרוש עשה מהפכה גדולה באלעד ומתאים לעיר הזאת".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה