בני ברק

‏חלוקת בני ברק לרובעים יצרה סערה: "היכולת להבטיח על חינוך מיוחד – אפסי"

I have 324views
חנוך זייברט, המועמד לרה"ע בני ברק יצא בהצעה חדשה: "לחלק את העיר לרובעים - ולמנות מנהל אישי על כל אזור" • תושב העיר תהה "מה עם ילדי הצרכים המיוחדים?", דובר העירייה הודה: " טווח התנודות והיכולת להבטיח - נמוך ואפסי"

המועמד לראשות העיר בני ברק, חנוך זייברט, פרסם היום (שלישי) כחלק מקמפיין הבחירות שלו הצעה למנות "מנהלי רובעים". ההצעה יצרה סערה בין תושבי העיר, כאשר אחד התושבים שאל מדוע כלל לא מתייחסים בקמפיינים השונים לציבור בעל הצרכים המיוחדים.

"אבל למה כולם מדברים על (בעיית) הזבל וכו', והילדים עם הצרכים המיוחדים לא מעניין אותם??", כתב בכאב אחד מתושבי בני ברק. תושב אחר השיב בכאב, לטענתו, "פשוט. כי הם מיעוט. עצוב". הטענות לא הופנו נגד זייברט, אלא על השיח בכללי בבני ברק.

מי שהחליט להגיב לשיח בקבוצת הווצאפ הבני ברקית הוא קיוי הס – דובר עיריית בני ברק. "תחום החינוך המיוחד ברובו מעוגן ברור בחוק ומנוהל על ידי משרדי החינוך והרווחה. כך שטווח התנודות והיכולת להבטיח – נמוך ואפסי. בוודאי לא בקמפיין מפלגות ככותרת. לא כל מה שייך אפשר להציע ברבים. ולא כל מה שאפשר להציע לרבים באמת שייך.." הודה הדובר.

ההצעה החדשה של זייברט, שעוררה את השיח, היא לחלק את בני ברק לרובעים ולהציב בכל שכונה מנהל אישי שיהיה בקשר ישיר עם התושבים ויפקח על מצב השכונה. "הבני ברקים מתחילים לדבר רובעים! הכירו את 'מנהל הרובע' – התוכנית המהפכנית של זייברט לשינוי פני העיר! זאת כדי להוביל את מהפכת הניקיון והתשתיות בשטח", נכתב במודעת הקמפיין מטעמו.

//עוד כתבות

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. יעקב

    וכמובן צפוי ש- מנהלי הרבעים יהיו חסידי גור , עוד ג'ובים לחסידי גור

כתיבת תגובה