בני ברק

השר ביטון במתקפה: "בדגל התורה – הסכמים זה לא משהו שמקיימים"

I have 89views
השר ביטון בראיון ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, התייחס לדרמות סביב הבחירות המקומיות: "משה אבוטבול ייבחר לראשות העיר בית שמש, לא יודע אם זה יקרה בסיבוב הראשון או בסיבוב השני; בתחילה דיברו על בוסו כספין, לא האמינו לאן זה יתפתח"
השר ביטון. צילום: פלאש 90

השר חיים ביטון התראיין הערב (שני) אצל אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית', והתייחס להודעת מפלגתו אמש כי הוחלט להריץ מחדש את סגן השר משה אבוטבול, לראשות העיר בית שמש. לדברי ביטון, הסיכויים של אבוטבול גבוהים אך כפי שפרסמנו הבוקר ב'מקומי קול חי' – ההערכה היא שאבוטבול יעלה לסיבוב שני, ככל הנראה מול מועמד דגל התורה שמואל גרינברג.

"אנחנו מסתכלים על בית שמש כעיר מאוד משמעותית וחשובה לציבור החרדי, עיר שמתרחבת ומתפתחת. אני מזכיר לך שמשה אבוטבול הוא זה שהביא את בית שמש למקום שהיא נמצאת בה היום. תכיר את המספרים של בית שמש לעומק ותבין שש״ס מחזיקה את מספר הקולות הגדול ביותר יותר מאגודת ישראל ומדגל התורה. אני מודיע לך שמשה אבוטבול ייבחר לראשות העיר, לא יודע להגיד לך אם זה יקרה בסיבוב הראשון או בסיבוב השני. יש לו תמיכה חזקה ורחבה מכלל המגזרים בעיר", לדבריו.

עוד אמר השר ביטון, כי "ההחלטה בבית שמש התקבלה בהוראת מועצת חכמי התורה וכל רבני הקהילות בבית שמש. אנחנו לא הולכים ראש בראש מול אף מפלגה, היו כאלו שקיבלו החלטות מהירות והם עשו טעות קשה. לא רואה צורך לדבר על דגל התורה והסכמים, כי בדגל התורה הסכמים זה לא משהו שמקיימים".

"מזכיר לך שכולם דיברו לפני חודש וחצי על המועמד בבני ברק אוריאל בוסו כספין, איש לא האמין לאן זה יגיע ולאיזה מימדים זה יתפתח", הוסיף השר במשרד החינוך. "בני ברק זה מהלך שמימי. אני מציע לך: צא בכל שעה לרחובות בני ברק, תפגוש תושבים מכל המגזרים, תהיה בהלם. לצד תמיכת גדולי ישראל, יש לו תמיכה אדירה בציבור שרוצה שינוי, שרוצה משהו אחר וחדש. בני ברק זקוקה לשינוי יסודי ובוסו יוביל את זה".

//עוד כתבות

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ובש"ס כן מקיימים הבטחות ????….
    די לדמגוגיה ולזילזול באינטליגנציה של הציבור !!!
    גילוי נאות , אני ממש לא שייך למצביעי דגל התורה…

    1. מת על זייברט

      מה נשאר רק אגודת ישראל

כתיבת תגובה