בני ברק

‏האשמה חריפה: "יש שוק של מכירת הקצאות בבני ברק, זה לא יהיה יותר" • צפו

I have 501views
יו"ר דגל התורה בבני ברק, מנחם שפירא, בכנס פתיחת מערכת הבחירות בעיר: "בגלל שיטת החלוקה הישנה, נהיה מצב שקהילות מסויימות מקבלות יותר הקצאות ממה שהם צריכים, עד כדי כך שהם פתחו שוק מכירות של הקצאות מיותרות שיש להם"
שפירא בכנס. באדיבות המצלם

ההאשמה החריפה של יושב ראש דגל התורה בבני ברק כנגד הקהילות החסידיות, מעוררת סערה בעיר: אמש (מוצאי שבת) נאם מנחם שפירא, מנהל המחלקה המוניציפלית בדגל התורה ויו"ר המפלגה בבני ברק. שפירא נאם בכנס בחירות שפתח את קמפיין המפלגה למועצת העיר, שכזכור תרוץ הפעם בנפרד מאגודת ישראל על אף שתתמוך ביו"ר שלה, חנוך זייברט, לראשות העיר.

שפירא נשא נאום חריף ותקיף: "אמרו עלינו בבני ברק ש'אין להם יכולת להיכלל בתוך השליש', ואלו שיש להם שליש ואין להם מה לעשות עם זה – נאלצו בלית ברירה לפתוח עמותות חדשות או לייבא מוסדות וארגונים מכל מיני ערים ברחבי הארץ או מחסידויות כאלה ואחרות, על מנת שלנו – אלן שצריכים – יהיה מה לשכור או לקנות בשנים הבאות כשיהיה לנו צורך".

"לא סתם יש היום איזה שוק כזה של מכירת הקצאות בבני ברק, שאנשים קיבלו הקצאות והם מוכרים אותם עכשיו. אנחנו אמרנו שזה לא יהיה פה יותר, את הדבר הזה אנחנו מפסיקים כאן ועכשיו. ולכן ההסכם, ההסכם אומר שחלוקת כל ההקצאות והמשאבים יהיו דבר ראשון לפי צורך", האשים שפירא בחריפות בנאומו, כאשר הוא מתכוון לקהילות חסידיות שלטענתו כלל אינן צריכות את ההקצאות שקיבלו ולכן הן יכולות למכור את ההקצאה לכל המרבה במחיר.

עוד אמר שפירא: "מי שבאמת צריך, למי שבאמת מגיע – וזה לא משנה איזה קהילה ומאיפה הוא. מי שמגיע לו צריך לקבל! במקרה אנחנו הכי מקופחים, אני לא יודע איך יצא כזה דבר. אבל לכל מי שמגיע צריך לקבל, החלוקה תהיה לפי הגודל של התוצאות בקלפי. ככל שנהיה גדולים יותר, יהיה לנו חלק גדול יותר. ככל שנוכל להביא יותר מנדטים, יהיה לנו יותר יכולת לבוא ולחלק לציבור".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה