בית שמש

דרעי, ליד אבוטבול: "משה לא נבחר כי אנשים מתוכנו הלכו מאחורי הגב" • צפו

I have 368views
בבית שמש הושק הקמפיין של משה אבוטבול לראשות העיר, כאשר כלל חברי הכנסת של ש"ס נכחו • אבוטבול: "אני היחיד שהקמתי פה קואליציה רחבה מקיר לקיר" • דרעי: "יש לנו על במה שני ראשי ערים בקרוב - אבוטבול פה, ובוסו בבני ברק"
דרעי בהשקת הקמפיין של אבוטבול. צילום: יעקב כהן

בשעה זו משיקה ש"ס את קמפיין הבחירות שלה לראשות העיר בית שמש, עם המועמד משה אבוטבול. לאירוע ההשקה באולם שמחות בבית שמש הגיעו יו"ר ש"ס חבר הכנסת אריה דרעי, ושאר חברי הכנסת של המפלגה. לפי נתונים ראשוניים שנאספו עד כה מהשטח, לאבוטבול יש סיכוי טוב לעלות לסיבוב שני מול מועמד דגל התורה ושלומי אמונים, שמואל גרינברג. מי שנדחקת הצידה היא ראש העיר הנוכחית, עליזה בלוך שללא תמיכת החרדים תישאר מחוץ לכיסא ראש העיר.

בתחילה עלה לנאום דרעי, מול עשרות פעילים שהגיעו לכנס: "יש לנו על במה שני ראשי ערים בקרוב: ראש עיריית בבני ברק אוריאל בוסו וראש עיריית בית שמש משה אבוטבול. בית שמש נמצאת היום בפיתוח בנייה גדולה מאוד, משה אבוטבול בדביקות במטרה הביא את בית שמש לאן שהיא נמצאת היום. כל התוכניות שאנחנו רואים היום בבית שמש, הכול בעבודה קשה מאוד שעשה והשקיע משה אבוטבול".

"כולם זוכרים מה היה פה לפני 5 שנים, אנשים מתוכנו מתוך המחנה שלנו, שהיו חתומים על הסכמים, הלכו מאחורי הגב וגרמו לכך שמשה אבוטבול לא נבחר בכמה מאות קולות בלבד. החלטנו להריץ את משה אבוטבול כי ראינו שמקדמים כל מיני דילים ובריתות, ואמרנו: מישהו צריך לדאוג באמת לטובת העיר, לכל הקהלים והצרכים בעיר. רק משה אבוטבול שמכיר כל סמטה וכל קהילה בעיר, רק הוא יכול להוביל את העיר", הוסיף דרעי.

בהמשך עלה לנאום המועמד עצמו, משה אבוטבול, שאמר כי "אני היחיד שהקמתי פה קואליציה רחבה מקיר לקיר. דאגתי לכל האוכלוסיות ולכל הקהילות. הציבור החרדי, הציבור המסורתי והציבור הכללי קיבלו ממני ביד רחבה ובשותפות מלאה. ב-5 שנים האחרונות קיבלתי מאות פניות מתושבים שאומרים: טעינו. אין לנו אוזן קשבת. התושבים זוכרים את קבלות הקהל והירידה לשטח שהובלתי, הקמנו מערך אדיר של פניות ציבור בעיר".

"אנחנו מספרית המפלגה הגדולה ביותר בבית שמש, מול מפלגות שהם פדרציות וקבוצות, אנחנו גוש אחד, סיעה אחת והנהגה אחת. קיבלתי ביומיים האחרונים מעל 2000 הודעות מתושבי העיר שאומרים לי: נתמוך בך בכל הכוח. אני קורא מפה לכולם להצטרף להצלחה שלנו. הייתם בקואליציה שלי, תחברו אלינו כי אנחנו מנצחים. קבעתי פגישות עבודה עם שותפים לדרך. בניתי פה 500 כיתות, נבנה עוד אלפי כיתות, הבאתי מרכזי תעסוקה, נביא לכאן עוד מפעלים", לדברי אבוטבול.

צילום: חדשות בית שמש/המיטב חדשות

//עוד כתבות

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נו באמת , דרעי ידאג לשקופים ??…
    די לדמגוגיה !!
    הציבור לא טיפש !!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    דרעי דואג לתושבים?????
    אבוטבול שלא הצליח להיבחר לפני 5 שנים ייבחר שוב?????
    איפה אתם חיים?
    אילו חומרים משני תודעה אתם נוטלים?

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כולנו עם משה…

  4. נתנאל

    היום אחרי 5 שנים אנשים מבנים מה הפסדנו
    נקווה שלא יחזרו על הטעות פעם שניה…
    בית שמש חייבת ניהול טוב,
    בית שמש חייבת את משה אבוטבול דחוף!!!

  5. אין שם

    די עם משה אבוטבול!
    אין לדרעי זכות לקבוע את גורלינו בבית שמש,
    עדיין אוספים את השברים שלנו מניהול כושל
    של משה אבוטבול!
    אתה לא מדבר על משה רבנו שהציל את עם ישראל! די לאשליות !
    הרסתם את בית שמש כבר ,לכו תחפשו מקום אחר להרוס !
    דרעי לא גר פה ,שים אותו כמועמד של ירושלים
    איפה שאתה גר ,אז נראה אותך לא בוכה על הרס של העיר,הפעם אין צורך לבצל!

  6. הרצל

    אבוטבול מיותר לגמרי.לא צריך שיחזור לכנסת יחד עם העבריין שרוצה להיות שר האוצר

כתיבת תגובה