‏גבעת שמואל: "עובד עירייה נשלח לתלוש שלט מועמד שמאיים על רה"ע" • צפו

I have 631views
בגבעת שמואל טוענים - עובדי העירייה נשלחים לתלוש שלטי בחירות של יו"ר האופוזיציה, שמתמודד על ראשות העיר מול רה"ע המכהן • "השלט היה מחוץ לשטחה המוניציפלי של העיר, כך שאין גם סיבה של שמירה על הניקיון"
לנצ'נר (מימין), תלישת השלט וברודני. צילום: שרון גליאנו/פלאש 90/באדיבות המצלם

מערכת הבחירות סוערת: השבוע צולם "עובד בכיר" בעיריית גבעת שמואל כשהוא חונה את כלי הרכב שלו ביציאה מהעיר וחוצה את כביש 4 הסואן על מנת לתלוש שלט בחירות של רו"ח גל לנצ'נר, כך לטענת מטה לנצ'נר. אנשי לנצ'נר טוענים כי הוא "המועמד המוביל להחלפת ראש העיר יוסי ברודני בעוד כשבועיים. בנוסף, תועד אותו עובד בכיר בעירייה שהוא טורח לצלם את פעולתו, ככל הנראה על מנת להוכיח לשולחו שהמשימה בוצעה לשביעות רצונו".

לאור מקרים קודמים בהם הושחטו שלטי בחירות של המועמד לנצ'נר, וגם אז נטען כי זה בוצע "על ידי עובדי העירייה", הפעם מוקמו השלטים מחוץ לשטחה המוניציפלי של העיר, כך ש"אפילו הטיעון שכביכול הסיבה היא שמירה על הניקיון אינו תופס כאן" הוסיפו במטה לנצנ'ר.

"במהלך החודשים האחרונים צולמו והגיעו לידי מערכת מקומונט גבעת שמואל מספר רב של צילומים ועדויות על עובדי עירייה ואף חברי רשימתו של ראש העיר הנוכחי אשר משחיתים ותולשים שלטי בחירות של לנצ'נר ורשימתו למועצת העיר "גבעת שמואל מתחדשת" – כשהם נשלחים לעשות זאת באופן ספציפי נגד שלטי הבחירות של יו"ר האופוזיציה ולא נוקטים באותם צעדים גם כלפי מודעות רחוב ושלטי בחירות של מועמדים אחרים לעירייה", נמסר בנוסף.

"האם הרצון לנצח את הבחירות חשוב דיו", הוסיפו לסיום, "על מנת להשתמש במשאב ציבורי של עובדי העירייה ואף לסכנם ולשלוח אותם בהוראה מגבוה על מנת להסיר שלטי בחירות באמצע הכביש? לראש העיר פתרונים".

//עוד כתבות

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צריך לשמור על הניקיון בכל מקום ציבורי כולל בסביבת הישובים

    המועמדים מוזמנים לפרסם בצורה מסודרת מבלי לפגוע בניקיון

כתיבת תגובה