רמת גן

בשבת: הגר"י זילברשטיין פעל למען המפלגה החדשה; בעלי עסקים משתתפים בקמפיין

I have 49views
במהלך השבת נשא הגר"י זילברשטיין דרשה למען המפלגה החדשה שהוקמה ברמת גן, במטרה להילחם בחילולי השבת שהתרחבו בקדנציה האחרונה • בעלי עסקים רבים החלו לתלות שלטים עם קמפיין המפלגה, "כולל כאלו שאינם דתיים" לדברי הפעילים
קמפיין המפלגה ברחבי רמת גן. באדיבות המצלם

אחרי הקמת המפלגה החדשה "רמת גן באמונה", מרן הגר"י זילברשטיין שליט"א מתגייס לקמפיין בכל הכוח – כאשר בשבת האחרונה אף הטריח עצמו ללכת מביתו בשכונת 'רמת חן' ברמת גן עד לבית הכנסת "תפארת משה" בעיר, כדי להסביר למתפללים שסיבת הקמת המפלגה היא כדי להילחם בהרחבת חילולי השבת בפהרסיה, הרחבה רח"ל שהתרחשה במהלך הקדנציה האחרונה. במקביל החלו בעלי עסקים רבים בעיר לתלות שלטים עם קמפיין המפלגה.

בדבריו אמר הגר"י זילברשטיין כי "אנחנו רוצים לחיות חיי תורה והלכה כאן בעיר, והמציאות הזו של חיי תורה בעיר בסכנה, ראש העיר המכהן רודף את השבת, ועושה כל אשר ביכולתו לחלל ולהשבית את קדושת השבת, וזהו מצב נורא. כל מי שיחזור בתשובה, ויקבל על עצמו לחזק את שמירת השבת ויעשה כך בפועל, נקבל אותו בזרועות פתוחות".

"כעת כאשר קמה מפלגת 'רמת גן באמונה', המפלגה הראשונה והיחידה אשר לוקחת על עצמה להלחם ולעשות כל אשר ביכולתה למען קדושת השבת והתורה בעיר, הרי שמוטלת חובה גמורה על כל אחד ואחד לתמוך ולסייע במפלגה, ולעזור ככל האפשר. יבורך כל מי שיצביע ויתמוך ויסייע למפלגה – מי שפורש ולא מסייע, הרי הוא שותף בשב ואל תעשה עם מחללי השבת ומשתף עמם פעולה, וחס ושלום עלולות לרבוץ עליו כל הקללות האמורות בתורה בפרשת כי תבוא", הוסיף הגר"י זילברשטיין.

הרב שמעון בן חיים, מרבניה הוותיקים של רמת גן, אשר התמנה על ידי הגר"י זילברשטיין לכהן ולעמוד בראש הרשימה החדשה, נשא אף הוא דברים בבתי הכנסת בעיר, ופרץ בבכי בעודו מתאר את המצב הקשה של שמירת השבת והדת בעיר. במקביל, לטענת מנהיגי המפלגה הם שמעו את אכזבת הציבור מהתנהלותם של נציגי ש"ס בעיר, אשר "לצערנו אינם דואגים ואינם עושים למען קדושת השבת בעיר".

במשך השבוע החולף, קמפיין המפלגה עלה דרגה, ובעשרות בתי עסק וחנויות בעיר נתלו שלטים ופלקטים עם תמונתו של הגר"י זילברשטיין מעוטף בטלית ותפילין, כשליד התמונה נכתב בגדול "למען כבוד השבת", יחד עם מכתבו בו קרא לתמוך במפלגה החדשה. פעילי המפלגה מספרים כי הופתעו לגלות שבעלי עסקים וחנויות אשר אינם דתיים ממש, ביקשו והביעו רצון לתלות את השלטים, כדי "להצטרף למלחמה על קדושת השבת". בימים הקרובים יחל קמפיין שילוט חוצות ברחבי העיר, עם תמונותיהם של נציגי המפלגה, גבריאל לביא ונתנאל אינדורסקי.


קמפיין המפלגה ברחבי רמת גן. באדיבות המצלם

//עוד כתבות

כתיבת תגובה