אלעד

ביטון בראיון: מה יגרום לבוסו לפרוש ולמי יצביעו בסיבוב שני בלי אבוטבול?

I have 394views
השר חיים ביטון במהדורה המרכזית: "נגמר הזמן שהציבור שלנו מוריד את הראש. נקמה זה לא זה. תמורה כן. כבר 40 שנה ש"ס מקיימת את כל ההסכמים, אם מישהו מפר הסכמים במקום מסוים אז אין הסכם"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

השר במשרד החינוך, חיים ביטון שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הבחירות לרשויות המקומיות, שיתקיימו ביום שלישי הקרוב והמאבקים באלעד ובבית שמש: "אנחנו מעולם לא הפרנו הסכמים פוליטיים. ישבנו עם הפוליטיקאים כמה וכמה פעמים והיו דיונים. אני לא אאריך על אותם בכירים בדגל שבעצמם קובלים על מה שקרה שם. נאלצנו לעשות הסכמים אחרים. בכל מקום עשינו הסכמים. שאף אחד לא ימצא תירוצים. הם הכניסו את עצמם לזה".

הוא תקף: "נגמר הזמן שהציבור שלנו מוריד את הראש. נקמה זה לא זה. תמורה זה כן. אם אתה לא מקיים… השאלה היא מי הראשון שלא מקיים. כבר 40 שנה ש"ס מקיימת את כל ההסכמים, אם מישהו מפר במקום מסוים אז אין הסכם".

על אשדוד: "אם היינו ממשיכים לרוץ עם אבי אמסלם, היו עולים אנשים שלא דואגים לציבור שלנו. ולכן קיבלנו החלטה קשה להעדיף את לסרי למרות שהיו בעיות".

על בית שמש: "נכון להיום אבוטבול הוא היחיד שיש לו סיכוי לנצח בסיבוב הראשון. אם נגיע למצב של סיבוב שני גדולי ישראל יצטרכו לשבת ולקבל החלטה. זו באמת שאלה מורכבת".

על בני ברק: "אנחנו רצים ברצינות לראשות העיר בני ברק ולכן גם עמדנו על כך בבית המשפט. נלחמנו על זה. האפשרות היחידה שהוא יפרוש היא רוטציה, אפילו עתידית, ושיכניסו אותנו לסבבים. לא יכול להיות שידירו אותנו ושתי קבוצות אחרות יתחלקו. ההיסטוריה מוכיחה שזה משנה מי ראש העיר ולא כולם מקבלים הכל בכל מקרה. אם יהיה הסכם לעתיד נוותר על זה".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה