בני ברק

‏בוסו הודיע לביהמ"ש: לא מוריד את מועמדותי לראשות העיר | פרסום ראשון

I have 517views
לפני זמן קצר הודיע השר אוריאל בוסו לביהמ"ש כי הוא ממשיך במירוץ לראשות העיר בני ברק, וממתינים לדיון בביהמ"ש מחר בשעה 11:00 • הפרקליטות ביקשה ארכה בהגשת תגובתה עד היום בשעה 16:00
צילום: פלאש 90

פרסום ראשון: לפני זמן קצר הודיע שר הבריאות אוריאל בוסו לבית המשפט כי הוא ממשיך במירוץ לראשות העיר בני ברק, וממתינים לדיון בביהמ"ש מחר בשעה 11:00. זאת בעקבות העתירות נגדו, לפיהם בזמן שהוא מועמד לראשות העיר בני ברק – הוא בכלל מתגורר בפתח תקווה.

הפרקליטות ביקשה ארכה בהגשת תגובתה עד היום בשעה 16:00. עורך דינו של בוסו כתב לבית המשפט, כי "הזכות לבחור ולהיבחר כרוכה באופן הדוק ביכולת לממש את חופש הביטוי הפוליטי בהליך הבחירות. חופש הביטוי במערכת בחירות במשטר דמוקרטי משמעו חירות בהבעת דעות ובקליטת מסרים, שבאמצעותם מתעצבת דעת הקהל".

"חופש זה מחייב קיום זרימה חופשית ובלתי מופרעת של דעות ורעיונות, והוא עומד בליבה של הזכות לבחור ולהיבחר כזכות חוקתית. חופש הביטוי עומד בגרעינה של הזכות להשמיע ולשמוע, לראות ולדעת. בלי להכביר במילים, הרי שבוסו מתגורר בעיר בני ברק, אין בעתירה ביסוס לטענות חסרות השחר שנטענו כלפי בוסו שפעל בהתאם להוראות הדין", הוסיף.

"לא יעלה כי בנסיבות אלו יפגעו זכויותיהם של תושבי העיר בני ברק מצביעיה של המשיבה 5 לבחור וזכותו של בוסו להיבחר. כל זאת בעוד העותר נהג בזלול רב לא מיצה הליכים כנדרש, נקט בשיהוי חריף, וחמור מכל זאת הגיש עתירה שעומדת על כרעי תרנגולת תקשורתית, תוך שהוא אפילו ולו למראית העין פונה למשיב 1 כדי לברר האם הוא אכן גר בבני ברק או לא. ראוי היה כי טרם הגשת עתירה ובפרט שעסקינן בעותר שמציג עצמו כעורך דין יתכבד העותר ומעבר לקריאת כתבות בתקשורת יבדוק ישירות אל בוסו והמשיבה 5 את טענותיו, אין ספק כי לו היה העותר פועל כך וממצה הליכים כדין העתירה הייתה מתייתרת", כתב בנוסף.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה