צפת

מפץ פוליטי בצפת: שלום אלבז יתמוך ביוסי קקון לראשות העיר

I have 552views
הניצחון של קקון הוא עובדה מוגמרת, עכשיו צריך לדאוג לכלל המגזרים בעיר. ה-7.10 לימד אותנו שרק באחדות אפשר לנצח ולהגיע להישגים לטובת כולם" • יוסי קקון: מתוך השאיפה של כולם לתקווה לצפת, הצלחנו להגיע לאחדות נדירה מקיר לקיר. צריכים ניצחון גדול כדי להוביל את העיר לעתיד חדש וטוב"

המועמד המוביל לראשות העיר יוסי קקון, ממשיך לאחד סביבו את כלל הציבור הצפתי, מכל המגזרים. במהלך דרמטי ומפתיע, הודיע היום (חמישי) המועמד לראשות העיר שלום אלבז, כי החליט נוכח המלחמה להסיר את מועמדותו מהמירוץ לראשות העיר ולהעביר את התמיכה שלו ליוסי קקון שהולך וצובר תאוצה במירוץ לראשות העיר.

אלבז (35) נשוי ואב לשניים, בוגר תואר שני בתקשורת אסטרטגית וניהול משברים באוניברסיטת חיפה, היה יועצו הקרוב של שוקי אוחנה והיה ממונה בין השאר על תחום התיירות, תרבות, פסטיבלים, טיפול בפניות התושבים וקידום פרוייקטים עירוניים. אלבז ימשיך בהתמודדותו למועצת העיר תחת האותיות "רק".

במהלך התמודדותו הצליח קקון לאחר סביבו את כל הסיעות הגדולות במועצת העיר וכעת, 20 יום לפני הבחירות הוא מצרף אליו גם את הציבור הכללי והמסורתי של צפת. במסגרת הסיכומים בין הצדדים, יקבל אלבז את האחריות לנושאים בעלי השפעה רבה על הציבור הכללי בצפת ויהיה שותף מלא לניהול העיר ולשמירה על הציביון הצפתי הקיים.

המועמד לראשות העיר יוסי קקון: "כדי להביא את התקווה לצפת, אנחנו רוצים שהנצחון יהיה סוחף ושהוא יהיה שייך לכל חלקי הציבור הצפתי. ביחד עם שלום אלבז תהיה לנו הרבה עבודה בכל התחומים, לטובת כל תושבי העיר בלי הבדל לאיזה מגזר הם שייכים. האחדות שהתחלנו לפני כמה חודשים, הגיע היום לשיאה עם הצטרפותו של שלום אלבז לדרך המנצחת. אנחנו צריכים ניצחון גדול כדי להוביל את העיר לעתיד חדש וטוב".

שלום אלבז: "הבחירות הקרובות הוכרעו. בעזרת השם הניצחון של יוסי קקון יהיה סוחף, ומיד נתחיל לעבוד קשה כדי להוציא את העיר ממצבה ולהעלות אותה על דרך המלך. ה-7.10 לימד אותנו שרק באחדות אפשר לנצח ולהגיע להישגים לטובת כולם, לכן החלטתי לשים את כל הדברים האחרים בצד, ולהצטרף לרוח התקווה שמוביל יוסי קקון כדי לשמור יחד איתו על צביונה של צפת ולדאוג לחלוקה שוויונית של המשאבים לציבור הכללי ולכל תושבי צפת, אדאג שכלל הציבור יקבל את מה שמגיע לו".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה