ביתר עילית

"מלחמה": רשימת הערים הנוספות שנמצאות 'על הכוונת' של אריה דרעי

I have 151views
אחרי בית שמש, דרעי הבהיר אמש לח"כים שהוא שוקל להריץ מועמדים בלפחות שני ערים נוספות - אלו הערים • במקביל עדכן יו"ר ש"ס כי יירד לעת עתה מכוונתו להריץ את ח"כ יוסי טייב לראשות המועצה המקומית טלזסטון
דרעי עם חברי הכנסת של ש"ס. צילום: פלאש 90

מאז הודיע אמש (ראשון) חבר הכנסת אריה דרעי על החלטתו להריץ מחדש את סגן השר משה אבוטבול לראשות העיר בית שמש, וב'ש"ס' שותקים. במפלגה מקפידים שלא לספר מה המהלכים הבאים, אך ל'מקומי קול חי' נודעו פרטים חדשים מישיבת הסיעה המיוחדת שקיימה אמש ש"ס בעיר אלעד. מתברר כי דרעי לא מתכוון להסתפק רק בבית שמש, וינסה להוסיף עוד לפחות שני ערים לרשימת הערים שש"ס מריצה בהם מועמד לראשות העיר.

בישיבת הסיעה הודיע דרעי לחברי הכנסת, כי בכוונתו לנסות ולהציב מועמד לראשות העיר ביתר עילית, לא בהכרח ספרדי, ומועמד לראשות המועצה המקומית רכסים. בביתר יהיה זה מועמד שירוץ מול מאיר רובינשטיין מאגודת ישראל, וברכסים יהיה זה מועמד שירוץ מול יצחק רייך מדגל התורה. במידה ודרעי יחליט להריץ מועמד ברכסים מדובר יהיה בהפרת הסכם מול דגל, הסכם לפיו הפעם תורו של המועמד הליטאי לכהן כראש המועצה.

עם זאת, דרעי הבהיר כי "שום דבר עוד לא סגור, נקבל את ההחלטות בימים הקרובים". לדברי דרעי, לפי הבדיקות שביצע ביחד עם אנשיו ועם סוקרים שנשכרו לשם כך, בביתר עילית וברכסים לש"ס יש סיכויים לא מבוטלים להכתיר את ראש העיר/המועצה. "בדקנו ויש סיכויים לזה", לדבריו. עד כה ש"ס הודיעה על הרצת מועמדים לראשויות הערים: בני ברק, אלעד, בית שמש, צפת ואשדוד. כעת כאמור ייתכן והרשימה תגדל בעוד שני ערים.

במקביל, עדכן דרעי כי החליט לעת עתה לרדת מהמחשבה על הרצת מועמד לראשות המועצה המקומית טלזסטון. בשבועות האחרונים שקל דרעי להריץ את חבר הכנסת יוסי טייב מול יצחק רביץ מדגל התורה, אך אמש טען כי מבדיקות שלו הסיכויים נמוכים. "בדקנו את זה, אין שם קהילה ספרדית גדולה כל כך שאיתה נוכל להתקדם קדימה", לדברי דרעי. עם זאת, יו"ר ש"ס הבהיר כי האופציה הזאת לא נפסלה סופית. נוכחים בישיבת הסיעה הגדירו זאת כ"רצון של דרעי לצאת למלחמה על כל הארץ".

//עוד כתבות

לפוסט הזה יש תגובה אחת

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל התסכול שהוא לא שר הוא מוציא עכשיו בלריב בתוך המגזר אבל בחוץ הוא היפה נפש שממשיך להתחנף לאלו שהרסו לו את הכסא ורוקד מה יפית לפריץ ודואג לאחדות ( רק בין חילונים)

כתיבת תגובה