ירושלים

לפני הבחירות: אושרו הקצאות לבניית מוסדות חינוך ובית כנסת בפסגת זאב

I have 36views
לטובת תושבי שכונת פסגת זאב צפון: אושר היתר לבניית 2 כיתות גני ילדים לציבור החרדי ובית כנסת מעל • מי שהוביל את האישור הוא יושב ראש ועדת תכנון ובנייה בעיריית ירושלים, אליעזר ראוכברגר נציג דגל התורה • ראש העיר: "בשורה לתושבים"
פסגת זאב. אילוסטרציה, צילום: פלאש 90

ועדת התכנון והבניה בעיריית ירושלים בראשות מ"מ ראש העיר אליעזר ראוכברגר, אישרה היום (שלישי) בניית 2 כיתות גני ילדים בשטח של 300 מ"ר וחצרות מרווחות, עבור הציבור החרדי בשכונה פסגת זאב צפון, ומעליו בניית בית כנסת. מדובר בבשורה גדולה לציבור החרדי בשכונה, מאחר ועד כה ילדי השכונה לומדים בדירות מגורים.

כעת, לאחר סיום הבינוי, ילדי השכונה ילמדו במבני תקניים של גני ילדים מרווחים. גני הילדים ייבנו בצמוד לבית הכנסת של האברכים שכבר אושר להיתר ונמצא לקראת בניה, וכן מתחת לבית כנסת שאושר כעת, ויהווה קומפלקס מבני ציבור עבור הציבור החרדי בשכונה.

ראש העיר משה ליאון מסר: "אני שמח על הבשורה לתושבי פסגת זאב שמקבלים מבנה רחב ידיים שישמש הן עבור גני הילדים והן לבית כנסת עבור הקהילה הספרדית בשכונה. מכיוון שזו הוועדה האחרונה לאישור היתרים בקדנציה הזו, אני מנצל את ההזדמנות להודות לאליעזר ראוכברגר, יו"ר הוועדה, על כל פועלו בחמש השנים האחרונות, במהלכם השלשנו את מספר יחידות הדיור הנבנות בעיר, ואישרנו תוכניות של מאות מוסדות ציבור, בתי ספר, בתי כנסת, גנים, מבנים קהילתיים ועוד. את כל זה עשה ראוכברגר במקצועיות ובמסירות, וללא משוא פנים כשהוא דואג לכלל הקהילות בעיר ללא הבדל, מה שהביא את התוצאות הכבירות אליהם הגענו".

ראוכברגר הוסיף: "בכל הקדנציה פעלנו וסייענו לבניית מאות כיתות לימוד וגני ילדים לציבור החרדי, וגם ברגע האחרון של הקדנציה אנחנו פועלים ועושים לטובת הציבור ומאשרים מבני גני ילדים שיחליפו דירות שכורות ויתנו לילדים החרדים היקרים של פסגת זאב מענה ללמוד כמו שמגיע לכל ילד וילדה בעיר".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה