רכסים

חשש בדגל מ'נקמת' ש"ס: שיחת הנציגים המקומיים עם אזולאי – מי יתמודד מול רייך?

I have 275views
אחרי הפרת ההסכם באלעד, בדגל התורה חוששים שש"ס 'תנקום' בהם ותפר את ההסכם ברכסים - בכך שתציב מועמד משלה מול יצחק רייך, שלפי הסכם הרוטציה צריך להתמנות הפעם ליו"ר המועצה • שיחת הנציגים המקומיים עם ח"כ אזולאי: דן כהן "לא בעדיפות ראשונה"
אריה דרעי בביקור ברכסים, לאחרונה, יחד עם ראש המועצה דן כהן ושרי וח"כי ש"ס. צילום: יעקב כהן

החתימה באלעד שטלטלה את מערכת הבחירות המקומיות, כאשר דגל התורה הפרה את ההסכם שלה מול ש"ס והחליטה לתמוך בישראל פרוש מאגודת ישראל לראשות העיר, מובילה תגובת שרשרת. בשיחות עם בכירים בדגל התורה, הודו כי המקום בו ש"ס עלולה "לנקום" בהם על הפרת ההסכם באלעד – הוא במועצה המקומית רכסים שבצפון, אזור רגוע במשך השנה שמשמש אף כמקום נופש לרבים מהמגזר החרדי, אך כעת נגרר לסערה הפוליטית.


יצחק רייך (קיצוני מימין) עם סגן השר אורי מקלב, בביקורו לאחרונה ברכסים. באדיבות המצלם

לפי הסכם הרוטציה בין דגל התורה לש"ס, ששולטות ברכסים, הפעם תורו של הנציג הליטאי, יצחק רייך שכיום משמש כסגן וממלא מקום ראש המועצה, להתמנות לראש המועצה. מנגד, דן כהן שכיום משמש כראש המועצה צריך להתמנות לסגן ומ"מ. אלא שכאמור, בדגל התורה חוששים שהפעם ש"ס תפר את ההסכם ברכסים, בשל הפרת ההסכם באלעד כאשר דגל התורה הייתה מחויבת לתמוך במועמד יהודה בוטבול לראשות העיר – מה שלא יקרה בפועל.

בש"ס כבר מתכוננים להצבת מועמד כנגד רייך, אך עדיין לא נקבעה זהותו של המועמד והאם זה יהיה דן כהן בעצמו. ל'מקומי קול חי' נודע כי בישיבה שנערכה השבוע בין נציגי ש"ס המקומיים ברכסים לבין חבר הכנסת ינון אזולאי, שמונה מטעם ש"ס כאחראי על המקום במהלך הבחירות המוניצפליות, נאמר לו במפורש שהם לא מעוניינים במועמד שיצניחו להם מבחוץ אלא דווקא נציג מקומי של ש"ס מהמועצה עצמה.


רכסים. צילום: פלאש 90

"מבחינתנו זה לא משנה לנו מי, אבל לא מועמד מוצנח מבחוץ", אמרו נציגי ש"ס המקומיים לח"כ אזולאי. בעקבות כך הבהירו בהנהגת המפלגה לנציגים המקומיים ברכסים, כי במידה ויביאו שם של מועמד שיוסכם על הנציגים המקומיים ועל רבני המועצה – ההנהגה הארצית של ש"ס לא תתנגד ותתמוך בו. בשיחות סגורות מבהירים אותם נציגים מקומיים, כי כרגע אינם מעוניינים שדן כהן יהיה שוב פעם מועמד המפלגה לראשות המועצה המקומית רכסים. "אנחנו רוצים שיבוא מישהו שיותר ידאג לאזרח הקטן", הוסיפו הנציגים בשיחות סגורות.

//עוד כתבות

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. אין עוד מלבדו

    רכסים המקום הכי גרוע בעולם לגור בו זה בית קברות לחיים אין פה שום דבר הכל מלוכלך אין פה עזרה לאנשים שזקוקים זה רק מי שקרוב לצלחת נמאס כבר מרייך ומדן כהן צריך משיהו מבחוץ דחוף ושס ודרעי נמאסתם הכל קומבינות הכל כולל רבנים של הישוב מצידי שיבוא מישהו לא חרדי שונאת את המקום הזה רכסים

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לא דואגים בכלל לאנשי המקום בושה של עיר

  3. ראובן

    נראה שמשהו קשר אותך לרכסים.היציאה פתוחה

  4. אנונימי

    חבל שגם רכסים נגררת לגועל הפוליטי המקום האחרון שנשאר עם יהדות חרדית אמיתית ונאמנה אנשי אמת עובדי ה' צדיקים אמיתיים חבל שהורסים את זה

  5. המאירי שרגא

    רכסים אחלה מקום אני נולדתי וגדלתי פה ופעיל בציבור קחו בחשבון שהגשתי כבר רשימה לחברי המועצה מטעם הליכוד במידה ותחליטו ללכת לבחירות ההסכם שלי איתכם שנעשה בלחיצת יד לא יהיה בתוקף אני יריץ רשימה ותאמינו לי אני יעשה לכם חיים לא קלים אז מזהיר אותכם לא להכניס את רכסים למלחמות הארציות שלכם בכבוד רב המאירי שרגא חבר תנועת הליכוד

  6. יוסי

    אין עליך, שרגא. כל מילה פנינה.

  7. אחד מהעיר

    דן כהן הוא ראש מועצה מיוחד במינו, איש אמת, מלא באמונה ותורה אמיתית, פיתח את העיר ודאג לה בצורה יוצאת מן הכלל, תסתכלו על רכסים לפני 15 שנה , ותסתכלו היום, כמה בניינים חדשים, גינות מאלפות, מקיות חדשות ומטופחות, עיר נקייה, מסודרת למופת, ראש המועצה דן כהן הנהיג אותה ברמה הכי גבוהה שראיתי מיימי.
    אני נהנה כך כל להיות תושב של עיר מיוחדת כזה.
    אתם יודעים שלפני שהבחורים חוזרים לישיבות הוא סידר להם אוטובסים עד לישיבה ודאג להביא לכל אחד שתיה ומאפה להתחלה טובה.
    זה ראש מועצה למופת!
    הוא דואג מאד לאזרח ה'קטן' תסתכלו סביבכם ותיווכחו..
    חבל שהוא לא יעלה.
    אבידה לעיר, אבידה לתושבים, אבידה לש"ס.

  8. אחד מהעיר

    רכסים מקום מיוחד ונהפכה להיות מקום שמשלב תורה ועיר יפה ומטופחת בזכות ראש המועצה דן כהן
    אתם צריכים לראות איזה אדם מיוחד הוא, אדם של מידות, של תורה, של אמונה, עם ידע רב בכל תחום ותחום.
    תסכתכלו על רכסים של לפני 15 שנה (לפני שהוא נכנס..) שינוי אמיתי!!
    עיר יפה נקיה, מטופחת, מלאה בגינות יםות ונקיות, מוצלות.
    המוסדות מטופחים ומקבלים מקומות חדשים ויפים..
    ועוד משהו ראוי להערכה במיוחד- כל בחורי הישיבות לפני שמתחילים זמן הוא דואג להם לאוטובוסים עד לישיבה! וכל בחור מקבל שתיה ומשהו מתוק לדרך.. איפה תמצאו דבר כזה?
    אדם משכמו ומעלה, ויכול להיות שלא שמתם לכל הטוב הזה כי הוא אדם אמיתי שלא מספר מה הוא עושה…
    אבידה לעירף אבידה לש"ס ואבידה לתושב הקטן אם לא יבחרו בו

כתיבת תגובה