בת ים

‏הסתבכות מיכאלי: מימנה קמפיין בחירות ותסולק ממפלגת העבודה

I have 1092views
בית הדין של מפלגת העבודה מורה למזכ"ל לפתוח בהליכים לסילוקה של מרב מיכאלי מהמפלגה, לאחר שלדבריו התעלמה מהחלטה שנוגעת למימון לא תקין שהעמידה למועמדת מרצ בבת ים • הסתבכות חברת הכנסת בבחירות המקומיות
אילוסטרציה. צילום: פלאש 90

בית הדין של מפלגת 'העבודה' הורה היום (רביעי) למזכ"ל המפלגה לפתוח בהליכים לסילוקה של היושבת ראש, חברת הכנסת מרב מיכאלי מהמפלגה, בשל הסתבכות שלה בבחירות המקומיות.

לטענת בית הדין של 'העבודה', מיכאלי החליטה על דעת עצמה לחבור למפלגת 'מרצ' המקומית בעיר בת ים, לקראת הבחירות המוניציפליות שיתקיימו בעוד שישה ימים, על אף התנגדות חברי מרכז מפלגת 'העבודה' למהלך החבירה.

בית הדין הוסיף וטען כי מיכאלי העמידה לרשות המועמדת של מרצ בבת ים – את כספי המימון של מפלגת העבודה, ומיכאלי התעלמה מהחלטה של בית הדין שאסר זאת עליה. "הנני מורה למזכ"ל המפלגה להגיש תובענה לבית הדין של המפלגה ולבקש את הוצאתם משורות המפלגה", כתב בין הדין.

"מבקש הוצאתם מהמפלגה של אלו הבאים: יו"ר המפלגה, חה"כ מרב מיכאלי; הגזבר, אבנר סטפק, היועץ המשפטי עומרי שגב, כאשר הוצאה מהמפלגה משמעותה ביטול חברות במפלגת העבודה, ביטול כל תפקיד ומשרה במפלגת העבודה ולרבות אי מתן כל תשלום למי מאלו שהוצאו מהמפלגה וזאת החל ממועד הגשת התביעה", נכתב בנוסף בהחלטה.

//עוד כתבות

כתיבת תגובה