ירושלים

אגודה תנסה למנוע שוב 6-3 בירושלים; "קיבלנו מכה בבחירות האחרונות"

I have 2532views
צחי ברים, ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים, התייחס בראיון ליענקל'ה פרידמן בתוכניתו ב'קול חי', להפסד הצורם לדגל התורה בבחירות הקודמות: " ברור שכמות המצביעים שלנו בעיר שווה הרבה יותר מ-3 מנדטים. אני לא מתכוון לטאטא את הבעיות מתחת לשטיח"
צחי ברים. באדיבות המצלם

 

 

ראש רשימת אגודת ישראל בירושלים, צחי ברים, עלה הערב (ראשון) לראיון בתוכנית "מדברים" עם יענקל'ה פרידמן ב'קול חי', שם התייחס לבחירות המקומיות שמתקרבות – וכיצד אגודת ישראל תנסה למנוע שוב תוצאה של 6-3 לרעתה ולטובת רשימת דגל התורה בבירה.

"בעיני זה לא דבר מפתיע שפעלנו בנושא הבואש, מדובר בפעילות בסיסית של איש ציבור למען הציבור שהוא מייצג. אם בקשתנו לא תיענה, נממש את האיום ונעתור לבג"ץ. אני מתחייב לא להניח לזה עד שהדבר ייפסק", פתח ברים את דבריו בראיון אצל פרידמן.

בהתייחסו להשפלה שקיבלה אגודה בבחירות הקודמות אמר ברים, כי "זה לא סוד שקיבלנו מכה בבחירות האחרונות, ובשביל לפתור את המשבר הזה ולהתרומם צריך לאחד את כל הקהלים סביבנו שייצאו להצביע. ברור שכמות המצביעים שלנו בעיר שווה הרבה יותר מ-3 מנדטים. אני לא מתכוון לטאטא את הבעיות מתחת לשטיח".

עוד אמר ברים ליענקל'ה פרידמן: "אני מגיע מעיר פריפריאלית, הפער שיש בין מה שהתושב מקבל בירושלים לעומת מה שהוא מקבל בפריפריה הוא גדול מידי. דווקא בפריפריה התושב מקבל שירות טוב יותר, ואת זה אנחנו בעז"ה נייבא לירושלים".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה