פרסום ברדיו חרדי

חושף נתח שוק רלוונטי

שאסור לך לפספס!

מעוניינים לשמוע על אפשרויות פרסום בקבוצת קול חי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

קול חי - תחנת הרדיו הותיקה והמשפיעה ביותר במגזר החרדי

מזה כ-26 שנים, קול חי משמשת תחנת הבית של הציבור החרדי והדתי ומשדרת 24 שעות ביממה תוכניות, חדשות, פנאי ומוזיקה. מאות אלפים במגזר החרדי והדתי מאזינים לנו מידי יום!
מתוך כלל אמצעי המדיה במגזר, קול חי הינה קבוצת התקשורת המובילה והמשמעותית ביותר בציבור הדתי והחרדי. יותר מהעיתונים… והרבה יותר מתחנות הרדיו האחרות!

רצועות מובילות

אפשרויות פרסום

תשדירים

פרסומת באורך 5-60 שניות. תופיע במהלך היציאה לפרסומות לאורך התוכניות.

חסויות

פרסומת באורך 10 שניות, מופיעה לפני הכניסה לשידור וביציאה ממנו.

ליינרים

הקראת טקסט שיווקי על ידי שדרן התוכנית, במהלך התכנית.

קידומי מכירות

תוכן פרסומי המשולב במגוון תוכניות. מתומחר בהתאם לעומק שילוב המוצר ורמת החשיפה של התכנית.

למה דווקא ברדיו?

להעדפת פרסום ברדיו לעומת פלטפורמות אחרות יש מגוון סיבות, ביניהן מהירות ההפצה הפקת פרסומת רדיו יכולה להיות יחסית מהירה ופשוטה בהשוואה לפרסומות טלוויזיה או דיגיטליות, מה שמאפשר לעסקים להגיב במהירות לשוק ולהשיק קמפיינים פרסומיים בזמן קצר. אך כשמדובר במגזר החרדי ישנן סיבות נוספות:

  • הגבלות על תקשורת דיגיטלית – בקרב הציבור החרדי, ישנה נטייה להגבלות על שימוש באינטרנט ובמדיה דיגיטלית, בשל דאגות הלכתיות וחברתיות. הרדיו, לעומת זאת, מהווה אמצעי תקשורת מקובל ונגיש להם.
  • שיעורי האזנה גבוהים – תחנות רדיו שמיועדות לציבור החרדי נהנות משיעורי האזנה גבוהים בקרב הקהל הזה, כיוון שהן מספקות תוכן התואם לערכים ולאינטרסים של המאזינים.
  • זמינות ונגישות – הרדיו זמין להם בכל מקום ובכל זמן, מה שמאפשר חדירה נרחבת והגעה לקהל היעד בשעות שונות של היום. הם מאזינים גם בבית וגם מחוצה לו.
  • השפעה קהילתית – הקהילה החרדית מלוכדת, ומפה לאוזן הוא כלי שיווקי רב עוצמה בתוך קהילה זו. על ידי פרסום בתחנות רדיו שהם סומכים עליהן ומאזינים להן באופן קבוע, אתה יכול לנצל את ההשפעה הקהילתית הזו ולבנות מודעות למותג.

קצת מספרים

1548762

דפים נצפים
באתר בחודש

100000

מאזינים
בכל יום

00: 12

זמן האזנה
בממוצע (דק')

בין לקוחותינו

מעוניינים לשמוע על אפשרויות פרסום בקבוצת קול חי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שאלות נפוצות

ברדיו ניתן לפרסם גם בצורה עקיפה באמצעות החדרת מסרים שלא באמצעות פרסומות או חסויות מסורתיות.
לדוגמא, שילוב מותג מסוים בתוך רצועת שידור עצמה כאשר השדרנים עצמם יקדמו את המוצר, יניעו לפעולה ויצרו פעילויות תוכן מגוונות ואף שעשעונים אקטיביים על מנת לייצר ביקוש למוצרים.

קמפיין פרסום ברדיו יכול לעלות לאוויר באותו היום בו קיבלתם את ההחלטה אם מדובר על תשדיר מסורתי הכולל קריינות ונעימת רקע.

חסות היא תשדיר פרסום הצמוד לתוכן המשודר ובאורך קבוע של 10 שניות.
החסות נחשבת ליוקרתית עקב הסמיכות שלה לתוכן וניצול מירבי של קהל המאזינים ללא זליגה של מאזינים לתחנות אחרות בעקבות היציאה לפרסומות.

כאשר אנו מחפשים תוצאות מיידיות מקמפיין פרסום ברדיו, תשדירי הרדיו הטובים ביותר הם אלו המניעים לפעולה בסיומם.
כולנו עושים שימוש יומיומי בגוגל ולכן הנעה לפעולה שתקרא למאזינים “חפשו אותנו בגוגל” תציג להם את הפתרון בצורה הקלה והפשוטה ביותר (במידה ואינם נוהגים בו בזמן). אפשרות נוספת היא מספר כוכבית שהיכולת של המאזין לזכור אותה או לחייג סקלות גבוהה יותר.

תקציב הפרסום ברדיו משתנה מאוד מקמפיין לקמפיין וממוצר לשני .
קמפיין רדיו בסיסי יכול להתחיל ב-10,000 ש"ח לקמפיין של שבוע ימים (א’-ה’) כאשר קמפיין משמעותי יותר ובעל תוצאה גדולה יותר  יתחיל בתקציב של כ-25,000 ש"ח.

הסיבה העיקרית הוא קהל שבוי. בשונה מפרסום בטלוויזיה או פרסום ביוטיוב, לא מאפשר למאזין לדלג על הפרסומת וברוב המקרים הוא יאזין עד הסוף של התשדיר. המאזין נמצא בדרך כלל במשרד או בנהיגה, בדרך זו הוא מקבל מסרים תת הכרתיים שיגרמו לו לא לשכוח את המוצר / השירות שלכם. כאשר אנשים נמצאים ברכב שלהם או במשרד, הם אינם יכולים שלא להקשיב.
זה כמעט בלתי אפשרי לא להקשיב לפרסומת שרצה ברקע בניגוד לפרסום מסורתי כמו פרסום בשלטי חוצות.

מנתוני נילסן עולה כי למעלה מ70% מצריכת הרדיו היא מחוץ לבית, אנחנו מדברים על מאות אלפי מאזינים שברוב המקרים מאוד קשובים לפרסומות. זה יכול להיות בזמן נהיגה, בזמן עבודה או בכל זמן אחר. לכן הזמן הכי נכון לבצע פרסום ברדיו היא בבוקר כשכולם יוצאים לעבודה או אחרי הצהריים כשכולם חוזרים מהעבודה.

אצלנו תהנו ממגון שירותי הפקת תשדירי חסויות ופרסומות.
עלות ההפקה של הפרסומות ירדה בצורה משמעותית, כאשר אפשר להפיק באיכות גבוהה או לשלב סלב לכמה שניות ועוד.
וכשהעלות להפקת הפרסומת יורדת נשאר תקציב גבוה יותר לרכישת המדיה.